Søg
Indkøbskurv Kurv

FAQ - spørgsmål og svar

Kan jeg nå at annullere eller ændre på min ordre? 

Som udgangspunkt kan du ikke annullere eller ændre på din ordre, da vores ordre meget hurtigt udtages til pakning. Men kontakt os meget gerne så vil vi se om vi kan nå at hjælpe dig, dog kan vi ikke garantere at det kan lykkedes.  
Du finder vores kontaktoplysninger lige her: Kontakt Bodylab Nutrition i 9560 Hadsund.

Jeg har skrevet forkert adresse, hvad gør jeg? 

Som udgangspunkt kan du ikke nå at ændre adressen på din ordre. Men kontakt og gerne, så skal vi se om vi kan nå det. 
Du finder vores kontaktoplysninger lige her: Kontakt Bodylab Nutrition i 9560 Hadsund.

Hvis din ordre allerede er pakket, så skal du straks kontakte det fragtfirma du valgte at bruge på ordren.
GLS: https://gls-group.com/DK/da/kontaktgls/
Post Nord: https://www.postnord.dk/kundeservice
Instabox: https://instabox.io/da-DK/help

Et eller flere af mine produkter er beskadiget under transporten, hvad gør jeg? 

Vi beklager meget, at din ordre var beskadiget da den kom frem. For at hjælpe dig bedst, skal du kontakte os skriftligt, hvor du sender os et billede af defekten, hvor vi tydeligt kan se, hvad der er beskadiget. På samme måde vil det gøre det nemmere for os, hvis du skriver hvad der er beskadiget, både produkt og smag/farve. Du finder vores kontaktoplysninger lige her: Kontakt Bodylab Nutrition i 9560 Hadsund.

Jeg har ikke modtaget det korrekte produkt, hvad gør jeg så? 

Vi beklager meget hvis vi har lavet en pakkefejl på din ordre, det er bestemt ikke med vores gode vilje. For at hjælpe dig bedst, skal du kontakte os skriftligt, hvor du sender os et billede af det/de produkter du har modtaget, samt skriver hvad du mangler (både produkt og smag/farve) samt oplyser hvad vi eventuelt har sendt ved en fejl. Du finder vores kontaktoplysninger lige her: Kontakt Bodylab Nutrition i 9560 Hadsund.

Hvor lang tid tager det at levere min pakke? 

Hvis du bestiller en hverdag inden kl. 16:00 vil din pakke som hovedregel blive leveret efterfølgende hverdag – Men tjek gerne den aktuelle leveringstid her, da der ved store kampagner og helligdage kan være forlænget leveringstid hos os, eller der kan være forsinkelser hos fragtfirmaet. 

Er min pakke sendt? 

I det øjeblik vi pakker din ordre, får du information på e-mail (såfremt dine oplysninger er korrekte) fra os om hvordan du kan følge din pakke.  
Når fragtmanden afhenter din pakke hos os, scanner han den ikke. Det første scan sker derfor først, når pakken er behandlet på pakkecentralen. 

Hvor og hvornår kan jeg afhente min pakke? 

Har du valgt levering til en pakkeshop, vil du modtage både en sms og en e-mail (såfremt dine oplysninger er korrekte), så snart din pakke er scannet ankommet til pakkeshoppen. 
Du kan også altid følge din pakke via det track and trace link vi har sendt til dig på mail. Her på vil du også kunne se, når pakken er klar til afhentning. 

Min ordre står som afsendt, men jeg har stadig ikke modtaget pakken, hvad gør jeg? 

Du kan se den aktuelle status på din forsendelse via den e-mail vi sendte (såfremt dine oplysninger er korrekte), da vi pakkede din ordre. Hvis det virker som om din pakke er gået i stå, kontakt os da hurtigst muligt, så får vi efterlyst din pakke. 
Når fragtmanden afhenter din pakke hos os, scanner han den ikke. Det første scan sker derfor først, når pakken er behandlet på pakkecentralen. 

Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når min pakke leveres? 

Vi vil altid anbefale at du laver en fuldmagt, således pakken kan sættes på adressen, dog på dit ansvar. Dette skal gøres direkte hos GLS under Fleksibel hjemmelevering. Hvis der ikke er lavet en fuldmagt, og du ikke er hjemme når pakken leveres, tages pakken med til nærmeste pakkeshop. 

Min pakke er ikke leveret til den ønskede pakkeshop, hvorfor er den ikke det? 

Vi beklager dette og prøver at undgå det i samarbejde med fragtfirmaet, men indimellem er den valgte pakkeshop desværre helt fyldt op – og derfor bliver den leveret i den nærmeste ledige pakkeshop.  

Tilbyder i prismatch eller prisgaranti? 

Hos Bodylab bestræber vi os altid på at have gode tilbud til vores kunder og har varierende priser fra uge til uge. Disse priser afhænger blandt andet af generel efterspørgsel, lagerbeholdning og de priser, vi har købt ind til.

Det betyder, at vi desværre ikke kan tilbyde prismatch på hverken vores konkurrenters eller forhandleres priser – og heller ikke prisgaranti efter køb af dine varer.
Trustpilot
personlige tilbud, proteinrige opskrifter og gratis træningsprogrammer ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev.
Varen er lagt i kurven
Indkøbskurv
Indkøbskurv0
Vi anbefaler